Isn't that good to be simple?

Saturday, April 09, 2005

冇水供应的日子

沉日我屋企竟然冇水供应哇!我就心唸 "有冇搞错?毛啦啦,又点会冇水驾?" 由于先前我地冇收到任何通知或通告话呢两日会断我地水,所以我地響沉日下皱就差唔多用晒D水咗.就念住话今日会有返水供应驾啦,点知今蕉早起身都仲未有返水供应.搞到我含家要走去第度搵水冲凉,真哲堕!

不过好睬又衰唔晒,今日下皱有架水车话乜~黎派水哦,点知等佢黎到我门口冇几耐就干塘,即係冇晒水咁解!当其时我真既好想对住果条负责揸架水车黎派水既人兄大喝一句 "信唔信我郁你呀拿!" 因为佢揸架咁细架既水车黎派水,派多两吓水又话冇水,都唔知佢想点,真係抵闹.不过好睬響我仲未冲口而出之前我就已经意识到果位人兄身上所散发出黎既阵阵的杀気再加上佢一身黑壯既身躯,我就知道佢非等闲之辈,如果真既打起上黎边方面有乜损伤就唔係几好啦.好!就孤且放佢一马!

夜晚就同班 APIIT 旧同学去 Sri Hatamas 度饮野,唸住老练咁远走到去個度想话坐耐D,顺便睇吓D靚女咁啦.点知正哗饮咗杯 Teh Tarik 佢地就唉散水,真係比佢地吹漲呀!后来返到屋企就有返水供应啦,咁样就过咗充实既一日啦!

1 comment:

Anonymous said...

searching for same blog engine