Isn't that good to be simple?

Thursday, April 07, 2005

有個肥婆向我挥挥手

今日我個妹上咗去云顶话睇埋晒D唔知乜 Loreal Hair媭 哦,佢就留咗架车係度.我见又冇乜野做,咁咪唸住揸架车落金河度行吓睇吓野咁囉.点知当我嚮個横仔度行紧果阵时竟然有個肥婆向我挥挥手,佢仲同我講话 "靓仔,廿五蚊剪個发,好抵驾!" 跟住我又睇真D,原来果间野就係我剩日去既 Kimarie 咁我就跟咗佢入去囉.

先有個几靓吓既妹妹仔行埋黎同我洗头发,然后就杀出個乸乸地既后生仔黎同我拾拾我既发型.我就同佢講话要剪 Slanting Fringe 啦,又要 Layer 啦咁,跟住佢就帮我剪咗呢個头啦.

Image hosted by Photobucket.com
咪就係剪咗呢粒头囉!係咪好杀食叻?

跟住肥仔(Kok Yoong)就打话俾我约我去 Dinner 哦,然后我地就去咗 Mid Valley 果度果间 KimGarry 度吃野.佢又话好痛饿又剩咁,点知到头来食得仲少过我,真搞笑.再之后就散场!

注意:本文中所用到既 Fringe 係解做 瀏海 咁解,而 Layer 叻就係解做 层次感 既.

No comments: