Isn't that good to be simple?

Monday, April 11, 2005

嚮大排檔的奇遇

今日啊辉(Ming Fei)打话黎問我今晩得閑冇,原来係约咗安地(SUEE既啊妈)一齐食饭.咁我就唸住大鸡(Chin Liang)都会一齐去食驾啦,当啊辉黎到我屋企载我果阵就見唔到大鸡,跟住我就問啊辉啦,他话大鸡冇黎.咁我地两個就去安地屋企度载埋安地返去我屋企附近果度既一条街,条街叫做 "喂食街" 我地就嚮果条街度揾咗檔大排檔食饭.

根据安地口述佢嚮果檔大排檔遇过既一段亲身经历,事发既经过係咁既:话说当时 SUEE 从澳大利亚返咗黎,跟住佢(SUEE)就同佢啊妈(即係安地啦)又係走咗去果度食野喔.佢地连埋坐低,唉菜,加埋食野,同卖单,兼且走埋人,成個过程都唔超过廿分钟.可想而知,果度D伙记做野既效率係几快呀!

我地就嚮果度坐低点菜食饭,冇几耐就开始出菜啦,四菜一燙,但係奇怪就係我地根本都唉燙!点解会多咗一個燙呢?后来经我地查问之下得知原来果碗燙係送既,咁都好D.仲几惊佢话 "冇啊!你地有唉燙啊" 即係明WAT啦,不过好彩佢冇咁做到.跟住我地又继续食啦,好啦出到鱼啦,点知 "哇!" 条鱼仲大过我既头, 我就心唸啦 "喂!唔係喔,大鸡明明冇黎喔,点解佢会出四個人既菜驾?" 我就开始疑神疑鬼啦,跟住最尾都顶唔顺啦,我就想指住捧菜果个菲佣大喝一句 "有乜野留番拜山先撞啦" (因为我唸住撞鬼呀嘛,咁撞鬼就会惊呀嘛,所以咪就想话大声唉吓壮吓胆咁囉),不过由于处于大亭广众既关係,所以我都只係嚮心入边轻轻唸咗一吓咁就算啦.

跟住食完野我地嚮度坐多一阵吹吓水之后就卖单兼走人啦,即係散水咁解.

注意:本文中所用到既 唉(ngai1) 係普通话中既 叫 同意思的.

No comments: