Isn't that good to be simple?

Tuesday, April 12, 2005

不知所为的晚上

今日,我又同埋我班 APIIT 既猪朋狗友出去浦咗成晚,过咗一個不知所为既晚上...


我地一去到 第一站(StationOne 处于慷乐花园附近) 就么都係假,快快脆脆坐低唉返杯野饮同埋一套 鸡趴马黎连套餐(Chicken Marryland) 黎做晚餐先,因为成场剩得我一個仲未食晚餐既着.而 Cheng Wee 就成晚都係度嘰嘰凸凸话乜好憎D女仔吸烟,真係痾哥,争D就忍唔住要对住佢大喝一句 "你唔好嘰嘰凸凸呀" 驾啦!


而另一方面,肥仔(Kok Yoong) 就唉咗碟炸虾膏(即係炸赖尿虾啦)我都唔知有乜咁好食?又贵又小碟,D虾仲瘦到好似非洲D难民咁,真係睇見都眼冤啊.嗯!?但係睇D虾咁细录,应该係D仲未成年既虾仔黎哦.呢D无良既奸商连D虾仔都唔放过,炸咗仲要羅黎卖,真听都心酸啊.不过佢就食得好ENJOY.


佢地就一路食就一路吹水,係咁食又係咁吹水.跟住好啦,终于论到我既 马黎连 出场啦!哇哈哈哈!果然係非同凡嚮,因为碟马黎连度竟然有两条!啊唔係,应该係一条净o岩,竟然有一条 孖润肠 呀!?大家見唔見到相片里面果条凌空跷起既物体(就在块鸡趴既后面)无错啦,就係果条!真架势堂呀!


我连野都未食晒佢地就猛咁唉玩牌(锄大弟),搞到我都食唔设碟鸡趴!食得好无瘾啊,但係我仲係深信我係吭得落成碟马黎连鸡趴既,所以为咗增强我食野既气势,我就对住碟马黎连鸡趴狠狠的唉咗句 "我食硬你呀" 硬既我都食得落啊,证明咗我係几咁有决心要食晒碟鸡趴呀!之后碟鸡趴好似俾我嚇窒咗,自动撕开变成一块块既鸡趴粒,方便我一路玩牌一路督黎食.唔知係咪头先咁唉一唉,连我两個对手(既係肥仔同埋啊Cheng Wee)都俾我抛窒埋,因为我竟然可以羅到两扑同花顺!跟住我又再食住個势上,再唉多句 "我食硬你呀" !

之后我地就一路锄弟就一路吹水,係咁锄弟又係咁吹水,一直拖到十二点几先正舍得散水.嗱!你话啦,係咪一個好不知所为的晚上叻?

注意:本文中所用到既 痾哥(o4 go3) 係同既麻烦略同意思,而 架势堂 就解做 威水 咁解.

No comments: